loading...

راهنماي مسافرت و نكات گردشگري

توريستي و گردشگري

بازدید : 247
11 زمان : 1399:2

كيش يك كدام از جزيره ها زيباي خليج عجم و يكي‌از نقاط جذاب جنوب كشورمان است . جزيره زيباي كيش يك كدام از مهم‌ترين هدف هاي توريسم داخلي به شمار ميايد كه امروزه با ترقي روزافزون اين جزيره , توسعه‌ي هر چه بيشتر آن را هم شاهد هستيم .

كنار دريا اين جزيره ي خوشگل از آن دست سواحل استثنايي است كه در فصول گرم و سرد سال قابليت و امكان هر دسته تفريح دريايي براي گردشگران در آن آماده شده‌است . در حالتي‌كه از گردشگران تورهاي مسافرتي كيش مي‌باشيد .
در مسافرت به كيش , تجربه ي تماشاي زيبايي‌هاي ارگانيك , تماشا از اثرها تاريخي و مهم‌تر از تمامي سفري تفريحي به جزيره مجهز به همه تجهيزات رفاهي را خواهيد داشت . درباره با تفريحات ساحلي كيش , ضروري است بدانيد كه جزيره ي كيش از شايسته ترين و جديدترين تفريحات آبي‌رنگ و دريايي شامل است و گردشگران تور كيش لحظات ماندگار را تجربه خواهند كرد .
شاتل كيش : شاتل يك كدام از هيجان انگيزترين تفريحات جزيره ي زيباي كيش است كه نيز انفرادي و نيز گروهي مي توان آن را انجام اعطا كرد . تيوبهاي تندرو با قايق هاي تندرو , با سرعت زياد بالايي روي تراز دريا كشيده مي شود كه شما لذت و هيجاني بي سابقه را تجربه خواهيد كرد .
براي اين كه در هنگام بدور زدن قايق به درون دريا پرت نشويد , مي بايست ماهيچه هاي توانمند داشته باشيد تا در قبال نيروي گريزو فرار از راءس مقاومت فرمائيد .

باگي كيش : از تارنما هاي تفريحي و ورزشي در جزيره كيش مي توان پيست خاكي باگي را اسم پيروزي . باگي در واقع به عبارتي خودرو هاي منحصر به فرد شن نوردي است و در مسير پباده سازي شده اين پيست مي‌توانيد از جاذبه هاي توريسم كيش مانند درخت سبز , كلبه هور و كشتي يوناني ديدن فرمائيد .
اين پيست در فضايي محدود پباده سازي شده‌است ; محدوده باگي سواري , ۴۰۰ متر است و مشتمل بر اتومبيل هايي دو نفره است .
بوستان ها و شهربازي كيش : در‌حالتي كه بخواهيم سراغ تفريحات جزيره ي كيش برويم , مي بايست بيان كنم كه تنوع متعددي درانتظار شماست . جزيره كيش بوستان هاي متعددي دارااست از بوستان هاي ساحلي و آبي‌رنگ گرفته تا بوستان شهر و بوستان آبشار كيش ; در بوستان شهر كيش ميتوانيد هنگامي را به بازي و تفريح در شهربازي هايلند اختصاص دهيد .
همينطور شهربازي كيش يكي مجهزترين شهربازي هاست كه سورتمه , سفينه , رولركاستر هوايي , رولركاستر آبي‌رنگ , رنجر , چرخ و فلك , تاب نوپا , خودرو ضربتي آبي‌رنگ , خودرو برقي ضربتي , سينما۲۰۰۰ , قطار لاستيكي , سيميلاتور , آبشار , رودخانه وحشي و . . . از جمله تجهيزات اين شركت است .
گشت ويژه به دور جزيره كيش : در تور كيش مي‌توانيد يك عصر رويايي را براي خويش بسازيد و با گشت ويژه بدور جزيره زيباي كيش , به تماشا از درخت سبز , آب انبار كيش , سفين , كلبه هور , كشتي يونايي , شهر حريره , بندرگاه كيش و دماغه كيش از برنامه هاي گشت بدور جزيره كيش ميباشد كه در يك عصر ياد انگيز با عبور از جاده عالم به پايان خواهد رسيد .
جزيره ي زيباي كيش همچون مرواريدي دربين خليج مدام عجم است كه مقصدي جالب براي گردشگران داخلي است . در تور كيش جاذبه هاي توريسم متعددي موجود هست از جاذبه هاي ارگانيك و تاريخي گرفته تا سواحل قشنگ و تفريحات دريايي و ساحلي ; درين بين تفريحات غيرآبي نيز هوا داران يگانه خويش را دارااست

پاراسل سواري : پاراسل سواري يكي تفريحات شادي بخش كيش است . پاراسل نوعي چتر است كه به قايقي موتوري وصل مي شود و با جنبش كردن قايق و به جريان در وارد شدن هوا چتر به پرواز در مي آيد و گهگاه تا طول ۳۰۰ متري نيز بالا ميرود . تماشاي جزيره‌‌ي كيش از چشم‌اندازي گوناگون بي ترديد ارزشش را خواهد داشت و بعد از نقطع ي عطف تصاحب كردن به شما آرامش مي‌دهد .

اسكوتر برقي كيش : براي گشت و گذار در سواحل و اسكله هاي كيش مي‌توانيد از اسكوتر برقي به كار گيري فرماييد . وسيله اي كه شبيه دوچرخه و موتورهاي كوچك است . طريقه استعمال از اسكوترهاي برقي مضاعف راحت است و ميتوانيد از مركز ها تفريحي در كيش آن را اجاه نمائيد .
بنانا كيش : اين تفريح نيز شبيه شاتل است كه نيز هيجان داراست و نيز اين كه به صورت تكي يا اين كه تعدادي نفره به طور كامل شادي بخش مي‌باشد . با سوار شدن بر تيوبهاي تندرو بنانا با سريع در درياي وسيع كشيده ميشويد .
فلاي بورد كيش : فلاي بورد از ورزش ها و تفريحات تازه و لبريز هيجان است كه هواداران متعددي دارااست . فلاي بورد با اتصال به يك جت اسكي فرد را بر روي هوا آويزان نگه مي‌دارد و با پمپاژ و فشار آب به وي اذن مانور دادن و انجام حركات نمايشي را مي‌دهد كه نياز به برخورد و تصميم گيري فوري داراست تا بتوانيد تعادل خويش را هنگام پرواز بر روي مرحله آب بدست آوريد و نظير يك آدم پرنده يا اين كه يك شناگر حرفه اي ساعت‌ها با تخته فلاي بورد خويش لذت ببريد .
اسكوتر ذيل دريايي كيش : در صورتي به‌دنبال جديدترين تفريحات جزيره مي باشيد , اسكوتر زيردريايي را تجربه فرمائيد . اين دستگاه براي طرف داران به غواصي قوانيني را مهيا كرده تا سواي نياز به تجربه ي غواصي به راحتي از اين دستگاه , سواي نياز به حمل وسايل غواصي و يا اين كه گواهينامه هاي ذي‌ربط و چه بسا سواي بلد بودن شنا در آب , به كارگيري نمائيد .
كيبل اسكي كيش : درصورتي كه قصد هجرت به كيش را داريد , كيبل اسكي يك كدام از ورزش هاي مالامال هيجان اين جزيره است . او‌لين وبسايت اسكي روي آب خاورميانه وابسته به جزيره كيش است . همينطور ديدني است بدانيد بزرگ ترين وب سايت كيبل اسكي عالم در جزيره كيش جاي دارد .

شترسواري در كيش : لذت شتر سواري در بيابان با ليدر خبره نيز از تورهاي سافاري است كه تجربه اي به ياد ماندني را براي شما مهيا مي نمايد .
تور سواركاري كيش : باشگاه اسب سواري كيش , دارنده پيست كرس سواركاري و مانژ بوده و در كنار گروه المپيك كيش واقع است . اين شركت براي دوست داران به سواركاري سرويس ها ويژه اي را مهيا نموده است .
پرواز با گلايدر : يك كدام از تفريحات مالامال هيجان كيش كه اكثر اوقات گردشگران برنا در ادامه آن ميباشند . يادگرفتن و پرواز با گلايدر از تفريحات هيجاني جزيره كيش مي‌تواند ياد اي به يادماندني از مسافرت شما به كيش باشد .
پرواز با جايروكوپتر كيش : كساني كه در پي آن ميباشند تا بر فراز اسمان جزيره كيش پرواز نمايند و زيبايي هاي اين جزيره را از افق بازديد كرده و لذت ببرند . براي اين مراد باند گلايدر فرودگاه دربين المللي جزيره كيش به ارتفاع يك هزار و ۵۰۰ متر و پهنا ۳۰ متر جهت انجام پروازهاي تفريحي در جزيره كيش بوده و پذيراي گردشگران و دوست داران به پرواز ميباشد .
در پايان بقيه اماكن تفريحاتي كه مي توان اسم موفقيت مشتمل بر : بولينگ مريم , پينت بال و پر كيش , كلبه وحشت , اسكوتر برقي و دنياي مجازي كيش است .
سافاري در كيش : از تفريحات داراي هيجان و مفرح در كيش تور سافاري در كيش است .
تور صحرا يكي‌از معروفترين اشكال تور سافاري است كه شرايط و مسير تكان آن نقاط بياباني و صحرائي است . در‌اين تورها به طور معمول از خودروهايي مثل لندكروز , لندرور و … كه اتومبيل هاي دو ديفرانسيل و چهار محور مي باشند , استعمال مي شود .
پيست كارتينگ كيش : در حالتي كه علاقمند به خودرو راني مي باشيد پيست كارتينگ كيش يكي‌از بزرگ ترين پيست هاي خاورميانه است و در عين درحال حاضر ورزشي بشاش و لبريز هيجان كه اساس ورزش خودرو راني تخصص دارد .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 7236
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی